hemma igen

Hela veckan i Mebourne bara flög förbi! Saknar det redan jättemycket och önskar jag kunde fått stanna mycket längre. Jag var rädd att det skulle bli lite stelt mellan mig och mina sysslingar eftersom vi inte setts på så länge, men det var raka motsatsen och vi hade otroligt roligt tillsammans! Kände mig verkligen som en i familjen och inte bara någon avlägsen släkting. Dagarna med Ronja var suupermysiga och det var så himla kul att spendera lite tid med henne också, som trott hade vi väldigt mycket att ta igen och prata om! Måste även säga att shoppingen levde ju upp till sina förväntningar. Kanske var bra att jag åkte tillbaka till Adelaide trots alls, annars hade jag nog handlat upp allt jag hade!..

Kändes bra att träffa Kathleen igen när jag kom hem , har ju inte setts på 2 veckor! Så igår åt vi lunch tillsammans planerade resten av lovet tillsammans. På kvällen hade jag hockey träningen igen och fick en massa instruktioner om vad jag skulle köpa för utrustning till matcherna som börjar 1 maj (hjälp!!). Måste skaffa mun- & benskydd men om jag hade fått bestämma så skulle hjälm varit nödvändigt - hockey är seriöst en livsfarlig sport!

Idag har jag varit i skolan och jobbat med mitt graffiti projekt och ikväll ska vi in till "the town" som dem säger här och äta thailänskt för min värdmamma Veronica fyller 50 år idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0