Måndag

Förra veckan var det bushfires här, så sjuuukt läskigt! De va 6 st på en gång varav två större som dessutom var jämsides, bara 2 km från min skola. Tog hela dagen och hela natten för helikoptrarna att släcka dem. För en gångs skull var jag rätt glad över att jag bor ute på landet för tillfället. Ingen dog i alla fall som tur var!
Nu i helgen ska jag, Kathleen och några andra på the Fringe Festival i Adelaide. Ska bli huuur kul som helst! Har inte kollat upp vilka band som spelar än men Art vs Science skulle vara där i alla fall :)
Bara 2-3 veckor kvar till Port Lincoln och surfing!

Kommentarer
Postat av: ronjisen

ååååååhhh lyckost, hur bra är inte parlez vous francais? :D

2010-02-16 @ 07:44:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0