biodiversity..

Har äntligen organiserat så att jag kan gå på mina dansträningar utan att behöva vänta en timma före lektion och en timma efter! En i min rotary klubb, Graham, är vääärldens underbaraste. Han och hans fru ska framöver hämta upp mig här och sen ta mig till deras lilla hus för en middag innan danslektionen. Förhoppningsvis blir det såhär i princip varje onsdag i alla fall! Vissa människor är värda så mycket mer än andra.

I morgon ska jag på en excursion till Adelaide med drama klassen. Tror vi ska se någon teater eller film.. var distraherad av något annat när hon pratade om det. Det ska nog bli roligt i alla fall!
Jag som aldrig har gjort drama har nu fått öva på att agera på scen, haha! Känns lite annorlunda att spela någon annan person så helt seriöst, och typ att man verkligen måste tro att det t.ex är en dörr som man öppnar och går igenom fast den inte finns där på riktigt (?). Men antar att de är bra lära det med.

Den 21 feb har min värdfamilj bokat en "surprise" för mig! Har ingen aning om vad där är om och vet inte om jag ska fråga dem eller inte. Men bra nyfiken blir man ju i alla fall! Och btw, nu inför Valentine's Day så kan man köpa blommor i skolan som man ska ge till skolkompisar. Blommorna delas ut på fredag till dem personer man köpt/beställt dem åt - typ som i Mean Girls men dem får något annat som jag inte kommer ihåg vad det är.. Ska bli spännande och se om man får några! :) och vilka man själv borde ge till..

 My looooovely friend Kathleen<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0