Last day

Underbar sista vecka hos Koerber's! Kommer sakna dem så himla mycket. De tog hand om mig när jag var som sjukast, när jag behövde opereras, de tog mig till queensland, gjorde allt för att jag skulle få en så bra jul som möjligt, lät mig sova hur länge jag ville (haha) och släppte alltid iväg mig på kvällarna om jag ville ut och hade inga problem med att jag kom hem rätt sent eller valde att sova hos en kompis istället. De litade på mig, på ett sånt sätt som en familj Ska göra! 

  Min underbara värdfamilj<3   

Torsdags var det Emily's place. Mysigt, med en hel del vänner och bra musik, dans och mat! Mycket trevligt. Fredag var det nere i Adelaide som gällde, Georgias och Courtneys födelsedags fest.  Jag och jess gjorde oss som vanligt oss i ordning hos Kathleen. Hon gjorde förresten min sminkning med utgång från ett skivfodral med Christina Aguilera. Det blev faktiskt sjukt likt! (inte jag, sminkningen). Vi och Alex tog sen bilen ner till North Adelaide med dunkade musik, några cider och med strålande humör! Det var sjukt mycket folk där, över 300 pers hade tackat ja till inbjudan. Vi dansade hela kvällen till riktigt bra musik och med massor utav vänner. De flesta jag kände kom från skolan, men där var också en del andra man träffat på många andra ställen. Kvällen var super lyckad, bortsett från att polisen kom efter några timmar och stängde ner allt. Lite tråkig avslutning måste jag medge. Men så kan de vara och jag och Kathleen kröp båda helt utmattade efter all dans ner under täcket hemma hos henne och somnade nästan bums.

                                 

Så lördagen bestod mest av packning och vila. Pratade med Lisa på kvällen för första gången på skype med! Blev så himla glad av att se henne men insåg också hur mycket jag har saknat henne. Kändes bra att höra hennes röst igen i alla fall! Idag sov jag riktigt länge och har packat ihop nästan allting. Känns väldigt tomt sen jag plockat ner alla bilderna från väggarna måste jag erkänna...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0