Skolstart och ny familj

Min underbara sommarlov är nu över... Det har seriöst varit ett av mina bästa sommarlov i mitt liv. Queensland, surfing, beach, vänner, sovmornar, fester, god mat, värme, sol, bränna, bad, nya möten.. blir glad jag bara tänker på det! Men som sagt, skolan började igår och det känns väl på ett sätt bra att va tbx men trist på ett annat - så som det brukar kännas! Mina ämnen för i år är matte, modern historia, art, drama och idrott. Jag får se om jag gör någon ändring någonstans, är faktiskt väldigt sugen på att läsa geografi...

I måndags så flyttade jag till en ny familj. Har ett fint stort rum med en dubbelsäng, piano och en sån där gammal byrå med spegel och massa lådor och grejer haha. Huset är rätt stort det med och de har en enorm tomt! Nackdelen är ju att de bor lite ute på vischan eller hur de nu stavas. Så det blir bussen varje dag, yeey. Fast de är en tjej på min skola i mitt år som bor rätt nära tydligen, ska se om jag kan åka med henne lite då och då!

Ser sååå mycket fram emot Melbournde resan till påsk!!! Kan knappt vänta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0