Kangaroo Island hjärta

Kangaroo Island var heeelt amazing. Vi gjorde så mycket på så få dagar att man knappt hann med och andas. Delade rum med 9 andra tjejer vilket som ni kanske förstår leder till väldigt mycket tjejsnack! Mysigt till tusen hade vi i alla fall :) fast skorpinonen, ormen, grodan och spindlarna i djungel badrummet kunde man kanske ha skippat. Vi gjorde faktiskt en hel del jobb, det var ju trots allt ett skolläger. Men vi fick också en hel del tid att bada, snacka, umgås och faktiskt åka "snowboard" på de enorma sanddynerna(?) i Little Sahara! Underbara dagar med underbart folk - som alltid!

Igår kväll hade jag och Kathleen en jättemysig middag på en kinesisk resturang i Gawler. Pratade i flera timmar innan vi var tvugna att gå för att hinna i tid till min danslektion. Senare plockade min nya värdbror upp mig från danslokalen och tog mig hem till min nya värdfamilj som jag bott med sen i söndags. Trivs redan bra! Har två syskon, en värdsyster som heter Bek och är ett år yngre än mig, går på samma skola. Min värdbror, James, är på universitetet nu och är ett år äldre. Dem verkar mycket lättsamma och väldigt spontana, vilket jag gillar! Kommer nog trivas bra här under mina sista 3 månader :)



Hela klassen vid The Remarkable Rocks


Kathleen & Jag


Skorpinonen i badrummet..


En av mina dansgrupper :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0