långhelgen

Surfingen var sååååå bra!! Hade otroligt roligt med allt folk jag träffade, kändes mycket bättre med utbytesstudenterna nu när jag tillslut fick spendera fler än bara 2 dagar med dem! Vi har fått lite utökning med dessutom, en kille från Brasilien  - hur snälll som helst! Och en kille från Tyskland, som dock bara är här i 3 mån och alltså missar safarin i slutet av maj. Vi träffade också två fransmän som vi hängde med rätt mycket och måste bara säga att dem lyfte ju stämningen till än ännu högre nivå! Vet inte riktigt vad det var men dem fick mig att skratta som bara den hela tiden. Måste nog vara något med den franska accenten eller nått. Haha kanske inte.. Jag provade förresten ostron med, råa. Vi fiskade upp dem från havet och åt dem direkt på båten. Tar nog ett bra tag innan jag äter det igen. Tanken på att de fortfarande var levande gjorde allt annu värre.
Annars tog vi det bara lugnt, spelade kort, piano, pingis, snacka och försökte lära varandras språk.. hehe. Det var en del heta diskussioner om internationella frågor med haha!

Imorgon åker vi till Adelaide för det är så mycket som är igång där nu, sover hos Jess efter och på lördag ska jag och Kathleen ficxa oss, ut på middag, och sen på fest hos Reneé. Sjuukt taggad! Underbar helg framför med med andra ord!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0